Suformulavę tyrimo klausimą, numatė ir galimus atsakymų variantus. Mokinius domino, kokią spalvą bendraklasiai labiausiai mėgsta, kokius naminius gyvūnus augina, koks žemynas labiausiai domina, kokie žaidimai ypač patinka „Roblox'e“, kokia jų mėgstamiausia pamoka. Vėliau ketvirtokai apklausė klasės draugus ir užfiksavo jų pateiktus pirminius duomenis sudarytoje apklausos lentelėje. Surinkę ir surūšiavę gautus duomenis, mokiniai sudarė antrinių duomenų dažnių lentelę, pagal kurią brėžė stulpelinę diagramą. Paskutinis žingsnis - padarytos tyrimo išvados.
Dailės ir technogijų pamokoje mokiniai turėjo vizualiai pateikti savo tyrimą A3 formato lape: apklausos pavadinimą, antrinių duomenų dažnių lentelę, pagal ją nubrėžtą stulpelinę diagramą, tyrimo išvadas, tyrimo iliustracijas.
Na, o per lietuvių kalbos pamoką mokiniai turėjo žodžiu pristatyti savo tyrimo eigą bei tyrimo rezultatus, pasidalyti darbo įspūdžiais, įsivertinti savo veiklas.
Integruota tiriamoji veikla „Statistinis tyrimas“ pavyko. Mokiniai liko patenkinti savo darbo rezultatais.
|