Fizikos ir inžinerijos laboratorijoje atliko praktinį darbą „Lūžis prizmėje ir kiuvetėje“. Prieš praktinį darbą mokiniai aptarė pamokos medžiagą. Aptarėme su mokiniais veiklos tikslą, darbo uždavinius ir hipotezę. Mokiniai turėjo naudojantis popieriaus lapu, lazeriu, svarstyklėmis ir šviesai skaidrių medžiagų plokštelėmis, išmatuoti, apskaičiuoti ir palyginti dviejų skirtingų medžiagų plokštelių optinio lūžio rodiklius ir šviesos greičius jose. Apskaičiuoti plokštelių medžiagų tankį. Dviem būdais nustatyti plokštelių medžiagą. Mokiniai Išmatavo nuokrypio kampus stiklinėje prizmėje ir pripildytoje vandens arba cukraus tirpalo kiuvetėje ir apskaičiavo stiklo, vandens bei cukraus tirpalo lūžio rodiklius. Gautus rezultatus apibendrino ir parašė išvadas.
Astrofizikos laboratorijoje mokiniai mokėsi, klausėsi apie optinius teleskopus, jų tipus. Susipažino su kiekvieno teleskopų tipo (refraktorių, reflektorių ir katadioptrikų) optinėmis sistemomis, jų privalumais ir trūkumais. Praktiškai išsiaiškino kaip teleskopas parengiamas darbui. Buvo aptarta kokie yra astronominių stebėjimų ypatumai. Išsiaiškino mikroskopo sandarą ir atliko praktinę užduotį su mikroskopu. Mokiniai stebėjo ir palygino, fotografavo mobilaus telefono pikselius. Aiškinomės problemą kodėl nėra observatorijų Mėnulyje. Praktiškai susipažino su virtualaus planetariumo programa Stellarium.
Džiaugiamės galėdami paeksperimentuoti, kad gerai įsisąvintumėm gamtos mokslus būtina praktika ir eksperimentai.
|